Želva

 

ŽELVA
(P. Janda)

Ne moc snadno se želva po dně honí
velmi radno je plavat na dno za ní
potom počkej, až se zeptá na to, co tě v mozku lechtá

nic se neboj a vem si něco od ní

Abych zabil dvě mouchy jednou ranou
želví nervy od želvy schovám stranou
jednu káď tam dám pro sebe a pak aspoň pět pro tebe
víš má drahá a zbytek je pod vanou

Když si někdo pozor nedá, jak se vlastně želva hledá
ona ho na něco nachytá i když si to později vyčítá

Ne moc lehce se želva po dně honí
ten kdo nechce, tak brzy slzy roní
jeho úsměv se vytratí a to se mu nevyplatí
má se nebát želev a spousty vodní

ŽENA
(Přiznání Jacka Rippera policejní komisařce)

Ne moc snadno se žena potmě honí
není radno se vrhat v Soho na ní
potom počuj co si reptá a na co se tě zeptá
ty se neptej a bodni něco do ní

Kdybych zabil dvě šlapky jednou ranou
čtyři nohy těch žen si nechám stranou
jednu já však dám pro tebe a pak aspoň tři pro sebe
víš má drahá a zbytek je pod vanou

Když si ňáká pozor nedá, tak se vlastně dlouho hledá
ona se na něco nachytá, tím spíš, že je hodně nalitá

Velmi lehce se žena v mlze honí
kdo běhat nechce však brzy přijde o ní
jeho úspěch se vytratí, za orgány mu nezaplatí
on pak má co želet a půsty sto dní

KDYBY  TADY  BYLA ...
(Pavel  Žalman  Lohonka)    

Kdyby tady byla taková panenka
která by mě chtěla
Která by mě chtěla
syna vychovala
přitom pannou byla

Kdybych já ti měla syna vychovati
a přitom pannou býti
ty by jsi mi musel kolíbku dělati
do dřeva netíti

Kdybych já ti musel kolíbku dělati
do dřeva netíti
ty bys mně musela košilenku šíti
bez jahel a nití

Kdybych já ti měla košilenku šíti
bez jahel a nití
ty by jsi mi musel žebřík udělati
až k nebeské výši

Kdybych já ti musel žebřík udělati
až k nebeské výši
lezli by jsme spolu
spadli by jsme dolu
byl by konec všemu

JÓ, KDYBY  TU  BYL ...
(Antonín  Panenka)

Jó, kdyby tu byl Antonín Panenka
to by byla mela
To by byla mela
a ta jeho střela
přímou ranou byla

Když ta jeho střela byla falšovaná
přitom ránou byla
to pak golman musel si zeď udělati
nejmíň z lidí pěti

A když golman musel si zeď udělati
nejmíň z lidí pěti
musela ta střela více falše míti
by skončila v síti

Když musela střela více falše míti
by skončila v síti
to pak Tonda musel vytočit levici
směrem k  „šibenici“

Když Tonda vytočil tu svoji levici
až trefil šibenici
míč šel při tom gólu
jako v karam

NÁŘEK  PŘEVOZNÍKA
(K. Černoch)

Láká hora bílá, láká v širou dál
čekám vítr v plachtách, až se zas vrátí
popluju v dál

R:
Vál, potichu vál, sám jsem tam jen stál
přijdeš-li mě vystřídat
půl hradu ti dám

Láká hora bílá, láká v širou dál
zlatý vítr v ní vál, když hrana zvoní
tys při mně nestál

Recitativ:
Kdysi, to už je hodně dávno
vrazili mi do ruky tohle veslo
předtím jsem byl jenom král
teď jsem sám s touhle bárkou na moři
a ty dálky, tak ty mě
prostě už vůbec nelákají

NÁŘEK  TRAMVAJÁKA
(Stávka řidičů)

Pražská  „Bílá Hora“, ta má stanic pár
čekám  „litr“ v dávkách, až mi jej vrátí
pojedu dál

R:
Dál, nejedu dál, sám jsem tam jen stál
přijdeš-li mě vystřídat
půl platu ti dám

Pražská  „Bílá Hora“, čekám v šeru dál
silný svetr si vzal, již slzy roním
tys mě nevystřídal

Recitativ:
Kdysi, ale není to až tak dávno
vrazili mi do ruky tuhle kliku
předtím jsem si jenom hrál
teď jsem sám s touhle kraksnou na trati
a ty stávky, tak ty mě
prostě už vůbec nelákají

KDYBY  TADY  BYLA ...
(Pavel  Žalman  Lohonka)    

Kdyby tady byla taková panenka
která by mě chtěla
Která by mě chtěla
syna vychovala
přitom pannou byla

Kdybych já ti měla syna vychovati
a přitom pannou býti
ty by jsi mi musel kolíbku dělati
do dřeva netíti

Kdybych já ti musel kolíbku dělati
do dřeva netíti
ty bys mně musela košilenku šíti
bez jahel a nití

Kdybych já ti měla košilenku šíti
bez jahel a nití
ty by jsi mi musel žebřík udělati
až k nebeské výši

Kdybych já ti musel žebřík udělati
až k nebeské výši
lezli by jsme spolu
spadli by jsme dolu
byl by konec všemu

JÓ, KDYBY  TU  BYL ...
(Antonín  Panenka)

Jó, kdyby tu byl Antonín Panenka
to by byla mela
To by byla mela
a ta jeho střela
přímou ranou byla

Když ta jeho střela byla falšovaná
přitom ránou byla
to pak golman musel si zeď udělati
nejmíň z lidí pěti

A když golman musel si zeď udělati
nejmíň z lidí pěti
musela ta střela více falše míti
by skončila v síti

Když musela střela více falše míti
by skončila v síti
to pak Tonda musel vytočit levici
směrem k  „šibenici“

Když Tonda vytočil tu svoji levici
až trefil šibenici
míč šel při tom gólu
jako v karam