TISÍC MIL

 

TISÍC  MIL
(Peet,  Paul,  Marry)

V nohách mám už tisíc mil
stopy déšť a vítr smyl
a můj kůň i já jsme cestou znavení

R:
Těch tisíc mil, těch tisíc mil
má jeden směr a jeden cíl
bílej dům, to malý bílý stavení

Je tam stráň a příkrej sráz
modrá tůň a bobří hráz
táta s mámou, kteří věřej dětskejm snům

R: Těch tisíc mil .....

V nohách mám už tisíc mil
teď mi zbejvá jen pár chvil
cestu znám a ta se tam k nám nemění

R: Těch tisíc mil .....

Kousek dál a já to vím
uvidím už stoupat dým
šikmej štít střechy čnít k nebesům

Těch tisíc mil, těch tisíc mil
má jeden směr a jeden cíl
jeden cíl, ten starej známej bílej dům

DESET  PIV
(Veselý vrah)

V nohách mám já deset piv
měl jsem jet už domů dřív
moje kolo i já jdem cestou z kamení

R:
Těch deset piv a deset mil
dvě promile a jeden cíl
blbej dům a uvnitř smrti znamení

Je tam  „saň“ i ostrej tchán
na mě hůl je jejich plán
tchyně s tchánem jsou o veřej opřeni

R: Těch deset piv ......

V hlavě mám svých deset piv
co jim teď dám na obdiv
já je znám a ti se nikdy nezmění

R: Těch deset piv .....

Kousek dál si ulevím
u plotu se upravím
šikmej kšilt ten musí mít noblesu

Těch deset piv a deset mil
má jeden účel, nejeden cíl
na tři cíle já velkej kámen donesu