První směsice

 

KDO  JE  KDO
Tys Mohelka- chasník, narodil jsi se v Mohelnici,
tys Rokytka- lesník, narodil jsi se v Rokytnici,
tys Hosteska- smilník, narodil jsi se v Hostivici,
a já Popelka- básník, narodil jsem se v popelnici

NEPRODANÁ  VESTA  (Prodaná nevěsta)
Znám jednu dívku, ta má dukáty,
bohužel ňadra, ty má od táty

LIDOVÁ  Z  KOZOJED
Za tou naší garáží, Anča na mne doráží:
„Hele hochu, za můj sex, půjčím si tvůj Velorex“
„A já ti ho nepůjčím, dorážeti nemáš čím,
maž si prsa cibulí, pak ti půjčím Žiguli“

NENAHRADITELNÁ  ZTRÁTA
Omylem medaili snědl náš děda,
náhradu za tuto, nikdo mu nedá

ÚRAZ HLÍDAČE NA LETIŠTI
„Václava Havla“
„Vrtule letadla se špatně hlídá“
prohlásil u piva bezruký invalida

KRASAVICE  INTELIGENTNÍ
Marusjo, jsi Ruska, či Polka ??
to jedno jest- láskou mě bolí hlava,
však krev a mlíko jsi holka- no prostě kráva!

JAKO  MANDELINKA
Jak se máte, paní Nová??“
„Ále, jako mandelinka bramborová“
„Jakže? Děláte přec na Okrese,
ta práce vám něco nese!“
„Co vás nemá, nechci na Bory,
a úplatky? Nebrat!,
tak žeru jenom brambory a čekám,
až mě přijdou sebrat!!“

VÝSTUP  NA  „RYSY“
Omylem snědl jsem návnadu krysí,
po této ztuhly mi poněkud rysy
a tak sháním, zda je k mání
učitelka rýsování.
Taková ženská má postavu pěknou
půjdu s ní na „Rysy“, rysy mi změknou

TRAPAS  NA MÓDNÍ  PŘEHLÍDCE
Měla na sobě kostým, takový letní,
zpod sukně dole koukal jí papír- toaletní