PRCHAJÍCÍ KONTRABAND; ŠMEJDI; ORDINACE V RŮŽOVÉ ZAHRADĚ

 

PRCHAJÍCÍ  KONTRABAND

Převážím často přes hranice
svou živnost ukrytou do krabice
minulý týden jeden celník
(měl na visačce jméno Melnik),
se mi do cesty postavil
a mne i s vozidlem odstavil
sundal si čepici a utřel pleš
(jako ten doktor z filmu „MASH“)
a pravil, že to běžné není
leč, že má jisté podezření
na obsah té mé krabice
(avízo prý mu dal Kubice).
Já varoval ho, že by se lekl
když od krabice zvedne dekl:
„Dejte si pozor, šéfe s pleší
vždyť já převážím cirkus bleší“

ŠMEJDI

Stará bába Blažková, kol hospody šmejdí
obědvat však nechce, protože moc škudlí
příčina je jiná, novodobí šmejdi
utáhli ji snadno na vařenou nudli

Že o jídlo nejde, ona brzy tuší
však zvědavost jí nedá a za kliku béře
vzrušením jí mocně její srdce buší
„kravaťák“  jí rychle otevírá dveře

Mocný guru právě na pódium stoupá
vychvaluje zboží I. jakosti
samozřejmě všechny kolem sebe „houpá“
připadá všem jako dobrák od kosti

Bába už se těší na jeho předváděčku
(mezitím „kravaťák“ kávu nabízí)
že si třeba koupí pod svou lampu dečku
pod lampu vyhranou na pouti v Knovízi

Guru však představí jen výrobky z gumy
jejich nasazení na sobě předvede
vychvaluje design, jak jen on to umí
vychvaluje cenu, jak jen dovede

Blažková jen zírá na tu propagaci
poté se odhodlá a zakřičí: „Šmejde,
copak já jsem tady vám jen pro legraci
já zavolám „PRIMU“, takle to dál nejde!“

Když už má Blažková „Primu“ na drátu
„kravaťák“ jí vyrve mobil z pařátu:
„Hele bábo kušuj a nevolej nikam
já ti na rovinu přede všemi říkám
že tu vůbec nejde o obchod podomní
ale o poctivej prodej kondomní

 

ORDINACE  V RŮŽOVÉ  ZAHRADĚ

„Ten Ducháček, to je ptáček!“
„Primář Mázl, to je grázl!“

                   +  +

V té „Růžovce“ , tam se rodí
jenom komu se to hodí
nelegální potraty
dělají se za vraty

Kde je nápis  „SESTERNA“
svítí rudá lucerna
lásky hoří plamen
šuká cihlu kámen