PARÁDA

 

PARÁDA
     (K.Zich)    
         

Uvař kafe nebo nalej čaj, paráda
aspoň chvíli na něco si hraj, paráda
na oblohu kde není mrak, na gramofón, na kazeťák
hraj si prostě na co chceš, tak jak to cítíš
já přidám se hned a jak

Ref:
Je to paráda lehnout si na záda a číst si
s rukou za hlavou usínat s představou, že jsem čísi
je to paráda s nikým se nehádat a číst knížku
a mít představu, že pro svou zábavu zdolám výšku

Vyndej všechny desky s Elvisem, paráda
nostalgický to já někdy jsem, paráda
nevadí, že deska má rýhy, už se těším na každou z nich    
nejlépe se zbavuju tíhy při deskách ohraných

Sedm nocí v týdnu nejdu spát, paráda
stále žiju v roce šedesát, paráda
před sebou pár odřených singlů, mono to je ono
to chci
ztrácím pojem o tom jak čas běží dál,
hlavně, že ty tu jsi

Ref:
Je to paráda …..

TIRÁDA
(Šaráda není vždy paráda)

Uvař perník nebo hustej čaj, paráda

pak chvíli na šalmaj mi hraj, šaráda

o brlohu kde není drak, o smartfounu co má zeťák

hraj mi sprostě na co chceš, už něco cítím

já píchnu si fet a pak
 

Ref:

Je to šaráda, svalit tě na záda na gauči

s rukou pátravou usínat s představou, že jsem v rauši

je to paráda o pití se nehádat a pít kmínku

a žít ve stavu, že pro tvou náladu najdu zmínku

 

Vyndej všechny flašky s Jelcinem, paráda

notorický to já pořád jsem, šaráda

nevadí, že ve flašce víry, já už běžím pro každou z nich

nejlépe přehlížím díry na džínách odraných

 

Sedm nocí v kýblu nervy mám, paráda

stále piju a ruce samý šrám, šaráda

před sebou pár odřených pinglů, volno to je ono

pryč chci

zrácím pojem o tom jak zas běžím dál, hlavně,

že už ty nejsi

 

Ref:
Je to šaráda…. 

 

   

KANONÝR JABUREK
     (Šlapeto)    
         

Ref:
U kanónu stál a pořád ládo, ládo, ládo
u kanónu stál a pořád ládoval

Tam u Královýho Hradce lítaly tam koule prudce
z kanónů a flintiček do ubohých lidiček

Ref:
U kanónu stál…

Praskla puma velmi prudce utrhla mu obě ruce
a on boty honem sundal a nohama ládoval

Ref:
U kanónu stál…

První kartáč ty můj smutku, vjel mu hubou do žaludku
a on honem ho vyndal a už zase střílel dál

Ref:
U kanónu stál…

A hned prajští kanonýři na Jabůrka všichni míří
každý ho chce trefiti, princovi se zavděčiti

Ref:
U kanónu stál…

Vtom jeden prajskej frajvilik šrapnelem mu hlavu ufik
ač už na to neviděl na Prajzy přeci střílel

Ref:
U kanónu stál…

Jabůrkovi letí hlava zrovna kolem generála
a křičí: „Já melduju, salutovat nemohu!“

Ref:
U kanónu stál…

Dej mu pánbůh věčnou slávu, von má ale žádnou hlavu    
nedělá si z toho nic, bezhlavých  „von“ je prej víc

BILIÁRISTA JABUREK
(Kanonýr ve výslužbě)

Ref:
U kulébru stál a pořád rádo, rádo, rádo
u kulébru stál a pořád rádo hrál

 

Přiletěly koule prudce urazily mu obě ruce
ale on u kulébru stál a pořád rádo hrál

Ref:
U kulébru stál…

Ref: U kulébru stál...

Přiletěly ruce prudce urazily mu obě koule
ale on u kulébru stál a pořád rádo hrál

Ref: U kulébru stál...

Přiletělo tágo z rohu urazilo mu levou nohu
ale on u kulébru stál a pořád rádo hrál

Ref: U kulébru stál...

Náladu měl stále hravou pak si podtrh nohu pravou
ale on u kulébru stál a pořád rádo hrál

Ref: U kulébru stál...

Přiletěla bota z davu urazila mu jeho hlavu
on u kulébru pad a pořád chuť měl hrát

Ref 2:
U kulébru pad a pořád rádo, rádo, rádo
u kulébru pad a pořád chuť měl hrát

U kulébru tělo leží, však Jabůrek je stále svěží
chce u kulébru vstát a pořád rádo hrát

Ref 2: U kulébru pad...

Nad tělem už lítaj mouchy, pojď Jabůrku dělat šťouchy
ale Jabůrek chce spát a pořád ve snu hrát