MIGRANTI A BĚŽCI; PUNČOCHATÝ PIPI A SLIPY

 

MIGRANTI  A  BĚŽCI                                      

Na návsi vývěska a v ní výzva visí
a divné pocity hned se ve mně  mísí
nerad bych v úvodu ihned něco zkazil
máme prý běžencům poskytnouti azyl

„Chudáci“  migranti, ti pak v čase krátkém
přirazí k Evropě ve svém člunu vratkém
plavají si z Asie, též opouštějí Afriku
za týden pak máme jich statisíce na triku

„Nepřátel se nelekejte“ stálo v staré písni
propagandu toho typu razí „Člověk v tísni“
také se prý již určily, dle bruselské nóty
pro rodinu každou imigrantské kvóty

Nechce se mi věřit, podrobnosti neznám
prý musí každý občan vyhotovit seznam
kolik si běženců chce v rodině nechat
na Obecní úřad s ním má potom spěchat

Na radnici starostu já za chvíli zdravím
na adresu jeho rozčileně pravím:
„Poslouchaj starosto, já běžence nechcu,
já už mám v rodině houf indických běžců!“

PUNČOCHATÝ  PIPI  A  SLIPY                

Punčochatý Pipi, šel si koupit slipy    
cestou potkal známou dívku
nesla domů odstředivku.
Řekl dívce švarný Pipi:
„Vole, jdu si koupit slipy“
„To je dobře, vece dívka
(mezi nima odstředivka),
 když si Pipi slipy koupíš,
dozajista neprohloupíš,
nekupuj však mini pouhé,
kup si Pipi slipy dlouhé“
„To víš, to tak,mumlá Pipi,
k čemu jsou mi dlouhé slipy?!“
„Dlouhé slipy?  praví dívka,

neroztrhá odstředivka
a jsi statný jako Robot
zastrčíš je dole do bot
a nakonec přidám radu
nos je vždycky hnědým vzadu!“