KDYŽ SE NAČANČÁM

 

KDYŽ SE NAČANČÁM

        (H. Janků)

 

Rumělku v tvářích, ležím v polštářích, to mě právě baví

nic mě netíží, jen si prohlížím všechny šperky co mám

a svět mi radosti chystá a v kramflecích jsem si jistá

když se načančám … (3x)

 

Po drahých kobercích, chodit ve špercích, to mi zkrátka sluší    

hosty přijímám, jen se zajímám, copak ušít si dám

a svět mi rukama tleská, jsem roztomilá a hezká

když se načančám… (3x)

 

Jen já, jen já o mne tu kráčí

jen já, jen já jsem princezna tvá

ta, která udělá hačí

a k vladaření jí stačí

když se načančá…(3x)

 

Čím je to čím, že sním-li či bdím, tak stále jsem švarná

příčinu znej, já ze všech jsem nej, že na sebe dbám

ať projdu zámkem či smrčím, jsem dokonalá a frčím

když se načančám…(3x)

 

Jen já, jen já …….

KDYŽ SE NACAMRÁM

   (Rumová princezna)

 

V Karlových Varech sedávám v barech, to mě hrozně baví

ráno se blíží, tak si prohlížím všechny čárky co mám

a chlast mi starosti chystá, na kramflecích nejsem jistá

když se nacamrám…(3x)

 

Vlevných hotelích, ležet v postelích, to mi zkrátka sluší

šperky přijímám, jen se zajímám, co do uší si dám

a host mě rukama chytá, jsem přiopilá i zpitá

když se nacamrám…(3x)

 

Jen já, jen já o mne tu běží

jen já, jen já jsem nevěsta tvá

ta, která udělá hají

a své páření tají

když se nacamrá…(3x)

 

Vím, je to tím, že dám-li pět vín, tak stále jsem lačná

příčinu znáš, tak tady mě máš, já se ti vzdám

ať projdu barem, či smrčím, jsem zfetovaná a prčím

když se nacamrám…(3x)

 

Jen já, jen já ……

KANONÝR JABUREK
     (Šlapeto)    
         

Ref:
U kanónu stál a pořád ládo, ládo, ládo
u kanónu stál a pořád ládoval

Tam u Královýho Hradce lítaly tam koule prudce
z kanónů a flintiček do ubohých lidiček

Ref:
U kanónu stál…

Praskla puma velmi prudce utrhla mu obě ruce
a on boty honem sundal a nohama ládoval

Ref:
U kanónu stál…

První kartáč ty můj smutku, vjel mu hubou do žaludku
a on honem ho vyndal a už zase střílel dál

Ref:
U kanónu stál…

A hned prajští kanonýři na Jabůrka všichni míří
každý ho chce trefiti, princovi se zavděčiti

Ref:
U kanónu stál…

Vtom jeden prajskej frajvilik šrapnelem mu hlavu ufik
ač už na to neviděl na Prajzy přeci střílel

Ref:
U kanónu stál…

Jabůrkovi letí hlava zrovna kolem generála
a křičí: „Já melduju, salutovat nemohu!“

Ref:
U kanónu stál…

Dej mu pánbůh věčnou slávu, von má ale žádnou hlavu    
nedělá si z toho nic, bezhlavých  „von“ je prej víc

BILIÁRISTA JABUREK
(Kanonýr ve výslužbě)

Ref:
U kulébru stál a pořád rádo, rádo, rádo
u kulébru stál a pořád rádo hrál

 

Přiletěly koule prudce urazily mu obě ruce
ale on u kulébru stál a pořád rádo hrál

Ref:
U kulébru stál…

Ref: U kulébru stál...

Přiletěly ruce prudce urazily mu obě koule
ale on u kulébru stál a pořád rádo hrál

Ref: U kulébru stál...

Přiletělo tágo z rohu urazilo mu levou nohu
ale on u kulébru stál a pořád rádo hrál

Ref: U kulébru stál...

Náladu měl stále hravou pak si podtrh nohu pravou
ale on u kulébru stál a pořád rádo hrál

Ref: U kulébru stál...

Přiletěla bota z davu urazila mu jeho hlavu
on u kulébru pad a pořád chuť měl hrát

Ref 2:
U kulébru pad a pořád rádo, rádo, rádo
u kulébru pad a pořád chuť měl hrát

U kulébru tělo leží, však Jabůrek je stále svěží
chce u kulébru vstát a pořád rádo hrát

Ref 2: U kulébru pad...

Nad tělem už lítaj mouchy, pojď Jabůrku dělat šťouchy
ale Jabůrek chce spát a pořád ve snu hrát