KAŽDÁ TRAMPOTA MÁ SVOU MEZ

KAŽDÁ  TRAMPOTA  MÁ  SVOU  MEZ      
                      ( J. Korn + HV )

Jedno kalné ráno
které měl jsem zaspat spíš
ležel v schránce dopis, jenž tvou vůni měl
v tom listě bylo psáno
že mě navždy opouštíš
a já zemřít a skončit s vším v tu chvíli chtěl

Šel kolem chlapec s bílou hůlkou
schod za schůdkem stoupal výš
a můj vlastní kříž menší byl než se zdál
každá trampota má svou mez
kdeže nářky tvé jsou dnes
vždycky důvod máš žít dál

Pak dva, tři šťastné pátky
a pak dlouhý nezájem
to byl čistý zisk mé cesty s ním
nač film vracet zpátky
když v něm dnes už nehrajem
vždyť jsou na tom mnozí hůř, já vím

Už je to vlastně všechno dávno
staré rány odnes čas
prostě každý z nás stal se tím, čím se stal
každá trampota má svou mez
kdeže nářky tvé jsou dnes
vždycky důvod máš žít dál

KAŽDÝ  TRUMPeta  MÁ  SVOU  MOC
     (KKK= kontrola korunovačních klenotů)

Další kalné ráno
které měl jsem zapít spíš
ležel v schránce klíček, jenž svou funkci měl
tou funkcí bylo dáno
prý otevřít šperků skrýš
a já chtíc pít a močit, na šperky jsem zapomněl

Šel kolem Forejt (s Danem Hůlkou)
schod za schůdkem stoupal výš
a můj vlastní klíč menší byl než se zdál
každý trumpeta má svou moc
nebo virózu, tu nemoc
vždycky důvod máš pít dál

Pak dva, tři šťastné pády
a pak u zdi  „podnájem“
to byl velký risk mé cesty s ním
nač klíč v rukou vlády
když o nic dnes už nehrajem
vždyť jsou v NATO mnozí už, já vím

Už je to vlastně všechno dávno
staré pány semlel čas
prostě každý se chvástal tím, jak chlastal
každý trumpeta má svůj klíč
kdeže zavřít s ním svůj chtíč
vždycky důvod máš pít dál


Street dentist in Bangalore

[Dostupné online: https://img.cz.prg.cmestatic.com/media/images/600x338/May2013/1497794.jpg?37a8]