JEZDÍM BEZ NEHOD

 

J E Z D Í M   B E Z  N E H O D

             (M. Chladil)

 

Dva roky jezdím bez nehod

s větrem se honím o závod

na moje obutí je spolehnutí

a motor má vždy správný chod

 

Asfalt mi šumí pod koly

kličkuji mezi výmoly

řítím se jako drak

vždycky však jen tak

jak předpis mi dovolí

 

Tak já pádím

cestou necestou

v pět v Dejvicích

v Brně před šestou

však jak říkám

není náhodou,

že se nesetkám s nehodou

 

Bez nehod jezdit dovedu

tak vedu stroj svůj kupředu

vždy stejnou rychlostí

a bez starostí

jen díky svému mopedu

 

Tak já pádím ….

      Š E T Ř Í M   N A  D U CH O D

                 (F. Hladík aj.)

 

Dva roky šetřím na důchod

a s větry chodím na záchod

a moje prdnutí mě balamutí

a horor je vždy zrychlit krok

 

Listí mi čumí z pod boty

kličkuji, dole kalhoty

řití se dere tlak

vždycky však jen tak

jak  „Pampers“ mi dovolí

 

Tak já kálím

cestou necestou

pryč se stolicí

v sadě pod švestkou

a tak všem říkám,

že bude nehodou

když  „WC“ nepotkám náhodou

 

Bez kalhot chodit dovedu

vedu svoji záď kupředu

jen malou rychlostí

a vždy se starostí

co okolí dnes předvedu

 

Tak já kálím …

 

 

   

KANONÝR JABUREK
     (Šlapeto)    
         

Ref:
U kanónu stál a pořád ládo, ládo, ládo
u kanónu stál a pořád ládoval

Tam u Královýho Hradce lítaly tam koule prudce
z kanónů a flintiček do ubohých lidiček

Ref:
U kanónu stál…

Praskla puma velmi prudce utrhla mu obě ruce
a on boty honem sundal a nohama ládoval

Ref:
U kanónu stál…

První kartáč ty můj smutku, vjel mu hubou do žaludku
a on honem ho vyndal a už zase střílel dál

Ref:
U kanónu stál…

A hned prajští kanonýři na Jabůrka všichni míří
každý ho chce trefiti, princovi se zavděčiti

Ref:
U kanónu stál…

Vtom jeden prajskej frajvilik šrapnelem mu hlavu ufik
ač už na to neviděl na Prajzy přeci střílel

Ref:
U kanónu stál…

Jabůrkovi letí hlava zrovna kolem generála
a křičí: „Já melduju, salutovat nemohu!“

Ref:
U kanónu stál…

Dej mu pánbůh věčnou slávu, von má ale žádnou hlavu    
nedělá si z toho nic, bezhlavých  „von“ je prej víc

BILIÁRISTA JABUREK
(Kanonýr ve výslužbě)

Ref:
U kulébru stál a pořád rádo, rádo, rádo
u kulébru stál a pořád rádo hrál

 

Přiletěly koule prudce urazily mu obě ruce
ale on u kulébru stál a pořád rádo hrál

Ref:
U kulébru stál…

Ref: U kulébru stál...

Přiletěly ruce prudce urazily mu obě koule
ale on u kulébru stál a pořád rádo hrál

Ref: U kulébru stál...

Přiletělo tágo z rohu urazilo mu levou nohu
ale on u kulébru stál a pořád rádo hrál

Ref: U kulébru stál...

Náladu měl stále hravou pak si podtrh nohu pravou
ale on u kulébru stál a pořád rádo hrál

Ref: U kulébru stál...

Přiletěla bota z davu urazila mu jeho hlavu
on u kulébru pad a pořád chuť měl hrát

Ref 2:
U kulébru pad a pořád rádo, rádo, rádo
u kulébru pad a pořád chuť měl hrát

U kulébru tělo leží, však Jabůrek je stále svěží
chce u kulébru vstát a pořád rádo hrát

Ref 2: U kulébru pad...

Nad tělem už lítaj mouchy, pojď Jabůrku dělat šťouchy
ale Jabůrek chce spát a pořád ve snu hrát