Druhá směsice

 

SMRT  BLEŠÍHO  SYNA

„Kam mne to matičko vedete?!“
„Do skladu plného DDT !!“

VÝCHOVNÁ

Praštil jsem lokaje
lahví od Tokaje
Praštil jsem dědečka hmoždířem do čela
jak vám pak babička na pohřbu brečela
Tetu jsem praštil též, na návsi hekla
„To je mi blbej vtip“ před smrtí řekla
 

UKRAJINSKÁ  MAFIE

Opilců řev, cigaret dým
tu a tam pleskne karta
toť brloh mafie, toť krutý Řím!
Nikoliv- Timur a jeho parta

MARNÉ  SNAŽENÍ

Já v Chuchli na dráze jen tak jsem chodil
vtom někdo na záda sedlo mi hodil
pak zaťal ostruhy, dodal mi vzpruhy,
dělal jsem co jsem moh‘- doběh jsem druhý

LSTIVÝ  CAPABLANCA

Hráli jsme onehdy s přítelem šach
pojednou ucítím jakýsi pach
pohlédnu na stůl, koukám oč běží
a kousek od koně kobližka leží
Povídám: „Příteli, to je tvůj mat,
neb nesmí při šachu kůň žádný srát !“

TRAGEDIE NA KARLOVARSKÉ TŘÍDĚ
„Vietnamsko-sovětského přátelství“
Policajt: „Sousede, sousede, přejeli Vám dvě neteře,
               takové holky macaté!“
Soused:  „Nevadí, jestli jsou hodně placaté,
               šoupněte mi je pod dveře!“